zaterdag, april 16, 2011

Ambivalent

We willen altijd zoveel. En we moeten altijd zoveel. En we moeten altijd zoveel willen van onszelf.
Waarom willen we zoveel willen moeten? Moet dat echt? Of zouden we willen dat het moest? Willen we dat nog steeds of wilden we dat en nu eigenlijk niet meer? Of wil alleen ik dat? Moet ik dat van jullie of wil ik het echt? Wie wil wat eigenlijk? Wat willen jullie? Wat wil jij? Wat wil ik? Wil ik jou? Of moet ik dat willen? Moet ik dat van jou willen? En wie zegt dat, dat waar is? Wie weet of dat waar is en wat ik werkelijk wil? Wie weet waar dat heen gaat? Waar wat heengaat? Waar ga ik heen? Waar wil ik heen? Of waar moet ik heen? En moet ik daar ook echt heen gaan? Of kan dat ook half? Hoe weet je of je er half bent? Of heel? Hoe weet je wanneer je er bent? Hoe weet je of je daar echt heen wil? En hoe weet je of je er al bent? Waar bent? Natuurtalent, levenstestament, jeugdsentiment.

Luchtbombardement.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten