dinsdag, februari 15, 2011

Hamvraag

Dinsdag 15 februari 2011, de dag waarop ik mijn blog start.

De hamvraag is hoe lang ik dit daadwerkelijk ga volhouden, En hoe ik het ga gebruiken. En wat ik erop zal plaatsen. En of dit interessant zal zijn. En of de spelling klopt. En of ik wil dat iedereen dit leest. En of er überhaupt iemand is die dit lezen wil. Het zijn dus meerdere hamvragen (als dat een wezenlijk woord is), die ik allen, tot dusver bestaande op het internet als blogger, nog niet heb kunnen beantwoorden. Ik heb werkelijk geen flauw benul.

Het enige dat ik weet is dat ik genoeg te vertellen heb. Jawel, ik heb genoeg verhalen. Verhalen over van alles en nog wat. Over ditjes en datjes en koetjes en kalfjes. Ik zal werkelijk waar mijn uiterste best doen deze zo goed mogelijk op papier te zetten (want daar schort het nog wel eens aan capaciteiten).

Wie weet vertel ik iets verrassends of opmerkelijks, wat me sterk lijkt, of wie weet kom ik met innoverende ideeën of plannen en misschien sleep ik er wel een baan uit! Iets wat overigens niet natuurlijkerwijs zal gebeuren. De concurrentie is namelijk hoog vandaag de dag.

Ongemerkt zijn wij, jij, de lezer, en ik, alweer drie alinea's verder zonder dat ik nog daadwerkelijk een mooi verhaal heb verteld. De hamvraag nu is of ik er intussen al een fan bij heb.

Zo niet, dan heb ik er nog altijd voor gezorgd een glimlach te toveren op mijn eigen gezicht. En dat is ook wat waard vandaag de dag.

En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het eerste verhaaltje van rijn..uit.

1 opmerking:

  1. Je hebt er vanaf nu één fan bij, maar uiteindelijk is bloggen natuurlijk ook iets wat je voor jezelf moet doen. Maargoed, ook voor anderen, anders had je het wel in een anoniem dagboek kunnen schrijven. Je facebook-oneliners zijn in ieder geval scherp en humoristisch, dus ik verwacht leuke blogs! Succes!

    X Suus

    BeantwoordenVerwijderen