zondag, maart 20, 2011

Feestje

Ik heb een nieuw favoriet moment. Ik ontdekte het vanmiddag en ik ben helemaal in mijn element met dat moment.

Ik ben wel met meer aangelegenheden, acties of handelingen in mijn element maar dit was intens genieten. Ik wilde ook niet dat, dat moment voorbij ging en precies dat is een overduidelijk kenmerk dat je ook daadwerkelijk in je element zit. Allemaal onthouden dus. De tijd was voor mij onbekend en de seconden tikten door maar het kwam geen moment in mij op om mezelf te verroeren. Ongelukkigerwijze is het zo dat een bepaald moment toch voorbij gaat want tijd is relatief, schijnt het.

Een heel erg groot gigantisch voordeel aan het voorbijgaan van dit moment is, dat ik mezelf toen pas kon beseffen dat het voorbij was en, nog belangrijker, dat ik dit moment ook daadwerkelijk had bijgewoond. Mooi is dat de kans ook vrij groot is dat ik dit zekere moment nog vaker ga meemaken. Daar doe ik een borrel op.

Het werd mij helder voor ogen toen ik in de zon door de stad liep. Uit ervaring weet ik dat het felle licht van deze ster wel vaker zinderende en prikkelende openbaringen teweegbrengt, dus misschien heb ik dit bewust opgezocht. Of onbewust juist, uit intuïtie. Om dat moment te kunnen herkennen.

Het was een moment waarbij ik me ultiem op mijn gemak voelde en niet de behoefte had om naar de wc te gaan of naar huis. Een moment waarbij ik alleen maar mijn ogen hoefde te openen en lekker mijn mond kon houden. Ik was één met de ruimte (maar niet op een zweverige manier op blote voeten ofzo) en ik hield mijn adem in.

Nu heb ik jullie lezers als het goed is warm gemaakt en zijn jullie verschrikkelijk nieuwsgierig naar waar het in hemelsnaam nu om gaat.

De vraag is of ik dit jullie nu moet vertellen, of dat ik het gewoon geheim moet houden en jullie in spanning moet laten. Dat zou best komisch zijn. Ha-ha

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het gevoel dat het gewoon 'In de zon zitten' is :p

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award gegeven!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen