woensdag, maart 02, 2011

Amor

Ik heb een heel groot bed thuis. Een bed met een satijnen dekbedovertrek en grote hoofdkussens waar je zo hop met je hoofd in zakt en dan zijn er ook nog eens heel veel kussens ter decoratie (die eigenlijk alleen maar in de weg liggen).

Mijn bed veert mee als je erop gaat zitten en als ik me diagonaal helemaal uitstrek dan pas ik er zelfs nog precies in. Mijn bed is lekker zacht en comfortabel en de dekens op mijn bed liggen als woeste golven op zee gewoon heel mooi te wezen en ik kan erin verdrinken als ik dat wil. 

Ik pas er op met mijn laptop. Ik pas er op met een goed boek. Ik pas er op als ik moet huilen of mijn 
buikspieroefeningen doe. Ik pas er op in mijn pyjama, misschien wel drie keer. Ik pas er zelfs op als ik na een lange productieve dag uitgeput thuis kom.

Ik pas er op met mijn verjaardag. Ik pas er op met kerst en ik pas er op in de zomer als mijn ramen wijd open staan en het matras de hele nacht zweet.

Mijn bed is gewoon gemaakt voor mij en dat ga ik nu tegen hem zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten