donderdag, juni 16, 2011

Tijd voor vrijheid

Doe je veel, dan gebeurt er ook veel. Dat heb je soms met periodes. Frappant, en eigenlijk heel frustrerend, dat wanneer je niets doet, er ook niets gebeurt. En op de momenten dat je dan veel doet, gebeurt er ook meteen weer zo veel.

Ik moet van gekkigheid mijn brilletje op, terwijl ik probeer te kijken naar een mooie film op televisie.

Een mooie film kan er voor zorgen, dat al die dingen die gebeuren net even iets minder gebeuren. En een mooie film kan er voor zorgen dat je belangrijke dingen, zoals een was doen omdat je geen schoon ondergoed meer hebt, even iets minder belangrijk vindt. En een mooie film kan er voor zorgen dat je, je realiseert dat het best mogelijk is dat je ware liefde je naam roept, je naar buiten kijkt en hij je vervolgens ten huwelijk vraagt vanuit een bed vol zonnebloemen (in de film zijn het eigenlijk narcissen, maar ik houd meer van zonnebloemen).

En een mooie reclame kan er voor zorgen dat ik zelfs zin heb in een glas melk! Ook al lust ik helemaal  geen melk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten